Tolong Klik, Nak Pergi Bercuti :)

Photobucket Photobucket PhotobucketPhotobucketPhotobucket Photobucket

Friday, January 13, 2012

yea ! final exam dh abeh

salam...

yea ! merdeka !

dh abeh dh final exam ptg tadi..(12.1.12)

penat sgt ari ni..lpas abeh paper trus angkat brg gi rmh mmber

sbb kt hostel kna kosongkn brg..boleh tgl 3 kotak ja kt sini.

dh penat...jom tido..

nyte...

p/s :: esok pg2 nk amik voucer buku 1 malay sia :)

Tuesday, January 10, 2012

kehilangan bakal anak saudara kembar

salam....

tadi tepon mk.. mk ckp kkk ipar aku masuk wad..aku tny knp? pastu mk ckp dia gugur... 9 minggu rasanya...

yg paling sedih, anak dia tu kembar plak tu... dh la anak dia yg last dh umo 9 thn, msti dorg nk sgt ank ni... lgpun umo dia dh 42 thn ni, ssh dh nk mngandung...sedih sgt...

aku ada ank buah kembar jugak sebelum ni, mknanya famili aku ada keturunan kembar la ye...hrp2 nnti pun aku nk ank kembar jugak lah...

erm kkk aku yg kawen thn lpas pun sedang mngandung 2 bulan, hrp2 semuanya selamat la. lama dh xdpt anak buah baru ni..huhu...

aku ada anak buah 14 org tau..hehe ramai kn? semuanya anak2 abg2 n kkk2 aku... keluarga aku sgt besar...kalau balik raya or knduri, penuh rumah tu...

nnti aku review sorg2 ye pasal ank2 buah aku :)

E - day : Misi Mencari Barang utk DIY Hantaran


Salam....

ok, hari ni mengantuk sgt taw. semalam balik dari test terus tengok movie cite A-TEAM... amik dari roomate, FIZAH... best giler smpai xsedar aku sorg je xtido lg... lastly tido kul 4pg. sedar je arini pkul 11 pg lebih...hehe ( xpyh bgn subuh ok, MC).

Hmm esok ptg ada exam Technical Writing..satu haper pun xstudy lg ni..hehe...wat mcm pro English je kn aku ni..hehe.. tp xpa la..japgi mlm aku study pulun ye..huhu..

Ok, xsabarnya nk balik kg n uruskan pasal majlis pertunangan aku nnti ( 22.1.12 ). Bakal tunang aku a.k.a Mr. B (lpas tunang nk pgil aper lak ek...hehe) akan dtg amik brg aku..mklum la student kn... abeh sem ja belambak brg nk bwk balik. dh la aku ni xbrp sehat, so dgn rela hatinya Mr. B nk dtg sini amik aku jumaat ni..

Alang2 dia dh smpai sini, org ckp kt Ayer Itam ada kdai borong barang kawen kn? so aku nk try ajak Mr. B usha2 kt sana mna tau ada yg bkenan di hati nnti.. maybe ari Sabtu kut bru pegi, kesian lak kt dia penat drive jauh2 kn. bg dia relax dlu...

Xda idea lg nk beli apa nnti, kna tenang2 dlu then draft la nk wat mcm mna hntaran tu nnti kn...hehe..

ok la, nnti aku review ye segala tntang E-day ni...( tp xla wat mjlis besar pun sbb aku bru je kehilangan ayah)...

p/s : nseb baik ayah sempat jugak jumpa n sembang n bg pesanan kt bakal Tunang aku...rindu ayah.... :(

Sunday, January 8, 2012

E- day : Pelamin anganku musnah



wau tajuk entry mcm sedih je...hehe...

sebenarnya sedih tu sedih jugak tp nk buat mcm mna kan... kemarin aku mcm biasa la tepon mk aku.( hari2 tau aku tepon mk aku).

pastu mak aku ckp, xpyh la buat pelamin mini tu...nmpk mcm meriah n besar ja knduri nnti... ayah dh la baru meninggal.mk pun edah xlepas lg. mk tkut org kg mengata... (mcm biasa la, org kg mmg kepochi pu n suka reka2 cita). so, aku dengan rela hatinya setuju la dgn mk... kesian gk kt mk kn..
aku nk dgr ckp sapa lg...ayah dh xda...

so, cancel pun ok jugak...dh selamat la 250 aku...hehe... xpe la..baru tunang..nnti nikah n kawen nnti aku wat pelamin besar punye...cisss berangan...hehe...

ok la, ni la pelamin anganku musnah tu... hehe dh siap tempah dh kt kkk tu...kna cancel balik...hrp2 dia xmrh la... :)


p/s : xpe, dgr ckp mak, ada hikmah la tu :)

leave your link here and i'll drop by