Tolong Klik, Nak Pergi Bercuti :)

Photobucket Photobucket PhotobucketPhotobucketPhotobucket Photobucket

Wednesday, March 2, 2011

♥ my 2nd & 3rd birthday present ♥

ok, just nk gtau aku dpt lg 2 adiah birthday... mcm korg tau sblm ni, 1st adiah aku dpt dri rumate aku.... 2nd aku dpt dari Mr B and the third present really make me suprise... from my dear nisha... my lovely fren... :)

aku dpt patung meow 2 ekor dari Mr B... tp xsempat lg nk pkir nma utk dorg ni...hehe... satu kaler mcm alex, satu lg mcm techik yg dulu...huhu...

yg specialnya psal 2 ekor meow ni, meow2 ni dh jd permainan techik,kucing aku.. strt dari mlm aku bwk balik ptung meow ni, aku kasi la kt techik..korg tau ape die wt? dia gigit bulu ptung tu then die gigit... mmg dia xlepaskan.. smpai aku tgk dia trtido ats ptung tu..kesian pulak rasa... myb dia teringat mk dia kot... xpn syok isap bulu meow2 tu...hehe... xcaya tgk la kt gmbr bwh ni...

hah siap tertido lg dgn meow2 ni...hehe... ade kwn dh die...

ok yg ni plak present dari my dear nisha hana... suke sgt2 tau.. n trharu sgt sbb dpt adiah dri org nun jau di sandakan, even xpenah jumpe tp nisha baik sgt tau.. thx dear ^_^ suke sgt3 ! thx ya !
(p/s : untung Park Ji Show dpt Nisha ni...jge die baik2 ye ! hehe)


jam n rntai tgn mutiara sabah... aku ade gk satu rntai tgn mutiara sabah, tp yg ni cantek sgt tau !


tQ so much kpd MR B dan NISHA HANA...
luv u 2...

1 comment:

bg pendapat =)

leave your link here and i'll drop by