Tolong Klik, Nak Pergi Bercuti :)

Photobucket Photobucket PhotobucketPhotobucketPhotobucket Photobucket

Friday, April 29, 2011

♥ aktiviti study week ♥

huhuhu boring ni... xtau nk wtpa. nk study pn mls lg. gpn 5 ari gap baru ada paper. mlm ni relax2 dulu la. hmm teringat plak citer masa balik kg cuti study week mgu lps. byk abehkan masa dgn Mr. B je..hehehe.. mmg byk aktiviti sgt balik kg ni smpai sentuh math je cuti ritu..balik uthm mula la kalut giler study...hahahaha.

ok nk citer r aktiviti masa cuti tu.

aktiviti pertama

pagi2 ahad aku kejut b pkul 7pg. ajak dia siap2 nk gi mendaki bukit larut a.k.a maxwell hills..hehe. last2 masing2 lmbt..haha. dh smpai kt kaki bukit kul 9.15 pg lebih kurang..haha org nk turun kami baru nk naik. ye r cari kasut sukan.aku xbwk balik cos x plan pn nk hiking kn..hehe.



aktiviti kedua

dh penat hiking, kitorg turun dlm kul 10.30 ke 11 tah xigt..hehe. then gi beli mkn bungkus sebab nk berkelah kt lata burmese ! yeaa suke3... ni la tmpat Mr. B luahkan prasaan kt aku dulu masa strt kapel..hehe.. bila tgk batu yg kitorg duduk tu teringt2 je kenangan dulu2...hehehe...

ok, dh sudah mkn pe lagi..kitorg mandi manda la... jgn jeles..hehe. siap yg paling best, tangkap ikan guna baju Mr. B je.. kitorg dua sauk je ngn baju tu...hahaha tp ikan kecik je la..dpt 3 ekor..masa nk balik tu lepaskan balik la..

masa tangkap tu mmg hepi giler r.. tergedik2 aku bila dh dpt ikan...hehehe...

aktiviti ketiga

masa dh on da way nk balik, lalu depan zoo then eh mcm kenal je mamat ni...hah NAIM !! ngn awek dia...hehe.. so, panggil2 nama naim.. naim dgn tp dia tercari2 kt mana..hehe. so aku pn patah r balik g kt dia. dia kata nk gi cari durian batu kurau. ( sgt femes ok ! ) hehehe. xcaya leh tgk kt sini...
kt kg aku ni mmg femes r ngn durian bt. kurau. siap msuk 360, majalah 3 & jln2 cari mkn pn ada. huhu.

sambung balik. so, aku suh dia follow aku balik kg aku cari durian. perghh mmg banyak gerai kami cari n org yg dtg beli pun ramai gila. naim sempat la grap beberapa belas kilo..huhu.. tp agak mahal disebabkan buah xbrp bnyk n org yg dtg tu ramai...hehehe.

then dh abeh beli buah, aku ajak naim gi rumah aku. dia sembang2 ngn mk ayah aku suma.. ptg tu dia hntr awek dia balik hospital tepeng n dia balik sik. hah sah pening kpla sbb bonet keta penuh durian..hak3....

aktiviti 4

jumaat malam plak kuar mkn dgn Mr. B kt kurau stone... hehe. bg adiah anniversary kt B. aku ada wt video khas utk dia. video tu 8 minit lebih. tp baru seminit lebih dia tgk, hahaha guess what ????
waaaa B nangis..silap tul xrakam masa dia nanges tu..wawawawa...dia terharu katanya. then dia tutup. ckp nk balik umah smbung nangis...hehehe. syg2...


aktiviti 5

ni paling best. puas ati leh jerit...hahaha nek atv kt kurau stone lagi. ( atv = sejenis motor yg bertayar 4 - sukan lasak ). setelah berpuas membodek Mr. B akhirnya Mr. B blanja aku n adik aku nek atv ni..

4 round gak r round bukit tu..takut sonok suma ada...hehehe...

then ptg tu dh balik smpai umh, mk aku n kkk aku bsama suaminya ajak gi situ balik sbb nk mkn..waa lau tau xbalik td xpa tgu ja kt situ..huhu... lpas penat2 bergambar,berposing n mkn, balik la....


itu ja la kot kisah aku time study week...hahahaha

p/s : alamak terover pjg la plak.. terlebih menaip..hehe

No comments:

Post a Comment

bg pendapat =)

leave your link here and i'll drop by