Tolong Klik, Nak Pergi Bercuti :)

Photobucket Photobucket PhotobucketPhotobucketPhotobucket Photobucket

Thursday, February 21, 2013

I'm 24 Today

Salam....

# Macam biasa, last entry aku bertarikh 3 bulan 3 hari yang lepas...hahaha pemalas tul. Banyak sebenarnya nk cita apa yg terjadi 3 bulan yg lepas tapi biasa la KEMALASAN itu mengatasi segala2nya...

So, ari ni aku kuatkan jugak semangat nk hapdep blog disebabkan aku dah berumur 24 tahun pada hari ini..(padahal dh dekat mlm baru nk updated kn) sila jeling menyampah kt aku..hahaha..

So, ari ni merupakan birthday pertama aku setelah bergelar isteri kepada hamba Allah bernama Mohd Suhaimi ;) 

Tapi sang suami xdak disamping pun sebab komitmen masing2...huhuwaaaa....sob2... ;(
Tapi xpa, tadi pagi sang suami dh nyanyi LAGU HEPI BDAY, LAGU ALLAH SELAMATKAN KAMU DGN LAGU IRIS dari Awwwiieee.... so time sang somi nyanyi tu feeling2 di pagi hari sambil teriak bawah bantal..hahaha... sila nyampah lagi...

Then tak lupa jugak kt kengkawan n famili yang wish aku xputus2 dari tgh mlm tadi smpai sekarang kul 7 mlm pun ada lagi.. n mungkin akan menyusul lagi..hehe bajet  hot org nk ingt kt aku...hahaha. TQ SO MUCH SEMUA...LOVE U ALL....



Apa2 pun tahun ni sejak aku kawen aku rasa sangat hepi n bahagia dengan hidup aku.. semoga ALLAH SWT akan terus kurniakan aku kegembiraan, kebahagiaan, kesabaran, murah rezeki dan umur yang panjang...Ameenn...

Assalamualaikum...




No comments:

Post a Comment

bg pendapat =)

leave your link here and i'll drop by