Tolong Klik, Nak Pergi Bercuti :)

Photobucket Photobucket PhotobucketPhotobucketPhotobucket Photobucket

Tuesday, February 26, 2013

Hadiah Birthday Selama Setahun

Salam...

Entry kali ni just nk gtau hadiah2 yg dikasi oleh suami aku selama aku jadi suri hidaup dia... kira hadiah besday aku utk setahun la kut sbb bday thun lepas xkawen lgik kn...hahaha...
apa2 ja la ;)

ok, nak mula dh ni..kekeke...

1. Kamera Nikon Cool Pix L25 kalau xsilap la model dia... 

Kamera ni hubby bagi masa honeymoon pertama...kt Langkawi ;)


2. Kancil si kecik ni BHA..
boleh bha kalau kau...hahaha... abaikan cefiro disebelah. ni ja satu2nya gmbr keta yg aku ada...mls nk snap..haha.. cefiro tu encek suami punya...
Katanya senang nk gi KELAS... tp bagi aku senang nk MERAYAPPP hahaha...

3. Toshiba External Hardisk.. 
 banyak cita bleh sumbat dlm ni..cita korea,jepun,cina,omputeh,org itam, org coklet n mcm2 lagi la...lagu pun boleh buh..lagu raya, raya cina, raya india...kekekeke.


 4. Henpon BB a.k.a BLACKBERRY 9320....  
senang nk BBM kawan kelas.. kls cancel, dpt notes ke, dpt tips exam ke...tiru dlm kls ke..opss! hahaha..


Dan yg paling heaven skali dapat ni....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
tQ sbb gigih skroll smpai bawah... scroll lagik
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Tadaa...



5. DSLR Nikon D3200... 
Walaupun xmahal mcm org lain tp okey la tu. baru nk jinak2...baru nk blajaq..ni pun xdak masa lgi nk bljr amik gmbr lawa sbb bz ngn study (konon la) hehehe...



Sbnrnya bnyk gi hubby bg adiah kt aku, belum tgk baju aku lg ( tpksa beli sbb bdn dh naik,baju bnyk xmuat..hehehe)... 


So, kesimpulannya si somie aku ni sangat33333x la sayangnya kt aku.  
SYGGG DIA JUGAKKK....

Nanti aku dh abeh study, aku akan balas balik jasa dia..

Insyaallah... 

;)


Thursday, February 21, 2013

I'm 24 Today

Salam....

# Macam biasa, last entry aku bertarikh 3 bulan 3 hari yang lepas...hahaha pemalas tul. Banyak sebenarnya nk cita apa yg terjadi 3 bulan yg lepas tapi biasa la KEMALASAN itu mengatasi segala2nya...

So, ari ni aku kuatkan jugak semangat nk hapdep blog disebabkan aku dah berumur 24 tahun pada hari ini..(padahal dh dekat mlm baru nk updated kn) sila jeling menyampah kt aku..hahaha..

So, ari ni merupakan birthday pertama aku setelah bergelar isteri kepada hamba Allah bernama Mohd Suhaimi ;) 

Tapi sang suami xdak disamping pun sebab komitmen masing2...huhuwaaaa....sob2... ;(
Tapi xpa, tadi pagi sang suami dh nyanyi LAGU HEPI BDAY, LAGU ALLAH SELAMATKAN KAMU DGN LAGU IRIS dari Awwwiieee.... so time sang somi nyanyi tu feeling2 di pagi hari sambil teriak bawah bantal..hahaha... sila nyampah lagi...

Then tak lupa jugak kt kengkawan n famili yang wish aku xputus2 dari tgh mlm tadi smpai sekarang kul 7 mlm pun ada lagi.. n mungkin akan menyusul lagi..hehe bajet  hot org nk ingt kt aku...hahaha. TQ SO MUCH SEMUA...LOVE U ALL....



Apa2 pun tahun ni sejak aku kawen aku rasa sangat hepi n bahagia dengan hidup aku.. semoga ALLAH SWT akan terus kurniakan aku kegembiraan, kebahagiaan, kesabaran, murah rezeki dan umur yang panjang...Ameenn...

Assalamualaikum...




Sunday, November 18, 2012

Belajar Rajen2 Na Ucuk...

Terngiang2 nasihat Mr. Hubby setiap kali nk berpisah..(aku blik johor le)... ayat dia sama ja "Balik sana, belajar rajen2 na ucuk...nanti boleh tlg b...dpt beli ducati monster pun jadi la"..

carian Mr.Google

Amboih sempat lg tu demand...almost 60k okey...baik nek kancil je hujan pun xbasah..ni mahal2 kena hujan n panas jugak..hoho... tp xpa, insyaallah syg..kalau ada rezeki lebih boleh la ye... sy xkn lupakan jasa baik syg menyara study sy ni... n also xkn dilupakan my mummy too...

 tp smart gk kalau pompuan bawak kn..huhu


Sekejap ja rasa kn..tp dh 7 bulan lebih dh aku jadi isteri dia.. time praktikal dulu 3 bulan sempat merasa jd surirumah yg berkerjaya..hehe...gi keja sama2 balik pun sama2..satu opis la katakan..hehe..

7 bulan dh berjaya diharungi berjauhan...tinggal lagi 7 bulan lagi nk mengharungi utk habiskan degree aku ni..akan berjuang habis-habisan sebab xnk sangkut apa2...xmau abeh lmbt..huhu..

Alhamdulillah la...lepas aku kawen, result aku makin ok..naik mendadak.. n yg terbaek stakat ni..walaupun 3 pointer lebih je..atleast meningkat jugak.. aku dh janji dgn Mr. Hubby nk buat yg terbaik, so aku kena kotakan janji aku tu.. (ceh semangat je lebih ) hehee...

Bulan 11 n 12 ni dh start bz dh aku... byk keja kena settlekn... hrp2 aku mampu harungi semua ni..insyaallah...

#Baru lepas Cuti Seminggu dgn Mr. Hubby...still miss him..

Sapa ada Cita Twilight Breaking Dawn Part 1 Plsss

Salam...


 Dh abeh ikhtiar dh ni.. so, merungut je la kt blog ni kn... baru ja lyn cita ni sbnrnya time praktikal ritu. dh tgk dh yg eclipes dgn new moon tu.. so next tgh cari breaking dawn part 1 yg sbnrnya dh release lama thun lepas gi..

tp dh cari merata dh.. ada jumpa DVD kt Popular cita ni tp mhal smpai rm39.90... syg lak rasa tgk 2jam je tp nk bli mhal..huhu... then ada jumpa kt kdai CD tepeng rm25.90...nk beli dh tp last2 salesboy tu ckp ni utk DVD bluray ja..kalau xdak player bluray ni xleh tgk...erghhh geram!

dh cari byk website dh tp xjumpa jugak...byk yg dh di removed or kena banned. jadi tension dh..huhu..

so, sapa2 yg ada cita ni bleh x kongsi2 ngn aku plss...sgt mengharap... =(

#tak lama lagi nk kuar part 2 dh..waaaa

leave your link here and i'll drop by