Tolong Klik, Nak Pergi Bercuti :)

Photobucket Photobucket PhotobucketPhotobucketPhotobucket Photobucket

Monday, July 16, 2012

kehidupan bersuami superb best

Salam...

Dh lebih 3 bulan bergelar isteri kepada Mohd Suhaimi.. dan dh 3 minggu tinggal bsama kt rumah sewa di Tmn Mas, Kg. Koh, Sitiawan.

Tapi minggu ni hubby xda..kena gi kursus induksi selama 5 hari.. hari ahad hari tu pg2 driver dtg amik kt rmh..brtolak ke PD kul 7pg... kul 1.30 tghri hubby call ckp dh smpai..

Minggu ni hari ptama kt opis agak boring tnpa hubby.. kalau tak, time minum pg, lunch tghari kompem hubby ajak kuar minum xpun balik umah masak tghari kt rmh... tp ari ni aku still balik rmh gk tghari sbb mak aku ada n mk aku msak tghari nnti..

Rindu hubby sgt2...baru 2 hari je hubby tgl.. mcm mna la nnti nk bjauhan balik dgn hubby selama setahun..ahh tu pkirkn kemudian..haha..

  
gmbr kt ipoh...program marhaban ya ramadan,anjuran jps perak. penceramah org kg aku n hubby jugak, ustaz kazim hj elias. segak berbaju batik dua2 org ni..hehe
 
Hidup dgn hubby sgt seronok.. rasa disayangi teramat sgt. kita kenal perangai sebenar diri masing2... ada orang tnya "best ke kawen?" jawapannya,

                                   "SUPERB BEST !!!"

Dengan dia la kita nk gadoh, nk main kejar2, nk merajuk2, nk pujuk2, then gaduh blik, merajuk balik,pjuk balik, mcm2 la... n yg baling best, dia la jadi imam masa solat kita n dia jugak la teman tidur kita hari2...

Setakat ni mmg indah sgt kehidupan berumahtangga ni... Semoga kebahagiaan ni akan berkekalan hingga akhir hayat insyaallah...

#5 mlm ni mk n adik temankn aku tidur... tidur skali dlm bilik aku :)


No comments:

Post a Comment

bg pendapat =)

leave your link here and i'll drop by