Tolong Klik, Nak Pergi Bercuti :)

Photobucket Photobucket PhotobucketPhotobucketPhotobucket Photobucket

Wednesday, July 18, 2012

Wed. Review : Pelamin

Hyep... hari ni nk cite psal pelamin pulak...

Kisahnya, aku nk sangat wat pelamin kt luar rmh sbb bg aku, aku rasa semua org boleh tgk aku bsanding nnti kn..klu dlm rmh sempit sikit...panas pulak tu, nnti org mls nk berhimpit2 masuk tgk..

Tapi mak aku sikit pun xsetuju tau. nk jugak wat pelamin kt dlm rmh...But setelah diyakinkan oleh kakak dan adik aku, mk aku ikut je la..

Pelamin aku xla besar mna pun.. just ada platform n dipasang frame segiempat kt tgh2.. tepi pulak pasang 2 panel kiri n knn... tapi aku puas ati sbb aku nk pelamin yg nnpk bnyk bunga and kk sya ( wedding planner ) berjaya wat seperti yg aku nak.. cuma satu ja, warna scallop kanopi aku xikut kehendak aku..

Actually aku nk warna hitam dgn merah terang tu, tapi masa pasang tu aku tgk org dia dtg psang wrna merah not maroon.. so aku msg kk sya tnya knp bkn merah terang. then kk sya tepon balik mntk maaf..dia cuma ada wrna maroon tu ja..tp kt kanopi pelamin tu wrna merah..kt kanopi meja beradap tu je wrna maroon.. so apakan daya...aku trima ja.. aku ni jenis xcerewet sgt pun..huhu

Pelamin kt rumah aku, temanya wrna merah hitam putih... ni la hasil tangan kk sya...superbb...

suka sebab banyak gk bunga...
  
dari tepi..
  
me n hubby...
 nampak penuh dgn bunga kn..hehe

Ok then ni kisah pelamin kt rumah hubby plak masa majlis bertandang... xdak apa maslah cuma kk sya dtg pasang pelamin waktu mlm n rmh hubby kurang pencahayaan...so, quite challenging gk la kk sya time tu...pelamin rumah hubby pun kt luar gk..kt kanopi luar rmh.. hehe...tp kk sya n crew sgt bgus.. dorg wat mantap punya... sgt cntik...huhu...

tema light green + pink


Ni la hasilnya ...

Suka sgt sbb kaler die sweet n fun 

 
me n hubby yg tutup mata..

that's all about my singgah sana... :)

No comments:

Post a Comment

bg pendapat =)

leave your link here and i'll drop by