Tolong Klik, Nak Pergi Bercuti :)

Photobucket Photobucket PhotobucketPhotobucketPhotobucket Photobucket

Friday, March 26, 2010

aRi niE ? = bEsT / xbEsT ?


huh...arinie mcm2 prasaan ada...best pn ada, xbest pun ada.....




yg bestnya, ari ni xda kls....huhu...dri tghari smlm lagi aku free tau...haha... kiranya klau nk wt kja, mcm2 bleh wt la...sbb cuti dri khms smpi ahd dowh...haha...trpulang pada kehendak je nk ke x kn??? hehe....




yg xbestnya pulak, bnyk kja kna settlekn tp aku ni asyik tangguh2 je tau...mls gila... padahal bertimbun2 kja aku... antaranya....jeng3....hahaha..... aku nk kna settlekan borg jwatan kosong kt b aku ni....nk kna tlg dia isi...mklum la, dia nk isi sendiri pun, dia nun jauh dlm hutan banat nun....haha cian b..... bank pun jauh, kdai mkn jauh, ksimpulannya sgala2nya jauh dri kota n kmudahan....sjuk kt cameron tu smpai ke tulang dia kata....tido mlm pun balut dgn lebih dari 3 helai selimut...cian2...isk3....sedih lak dgr...huhu.....




ok, 2ndly, aku pun nk isi gk borg spa perak tu...mana la tau kot2 dpt kn...so nk gi cc la ptg ni...huhu.... tenet kt umh ni lmbt benor...




3rd, aku ni smlm punya la smangat nk wt report final prjek...siap post kt fcebook lagi xmau tido smlm...padahal....haha...kul 11 dah gone....tah smpai ke mana dh mimpi.... xpa la...mlm ni aku wt la... dgn ass pun byk...nk study lg isnin ni ada 2 test.... xpa2....aku try the best...




huhu k la...nk msak jp....japgi ank2 balik dari sek nk mkn...hahaha ( housemate aku la )..... kesimpulannya... AKU SAYANG MK AKU....hehe.....tiba2 je kn....byeee

No comments:

Post a Comment

bg pendapat =)

leave your link here and i'll drop by