Tolong Klik, Nak Pergi Bercuti :)

Photobucket Photobucket PhotobucketPhotobucketPhotobucket Photobucket

Tuesday, July 13, 2010

keciwa...

arini aku punya la tgu abg posmen tu...hrp2 ha dia bhnti rini ( mnunggu surat ryuan UPU or surat interview keja gov la ). tp mlangnya dia wt dek je... lalu laju je tnpa menoleh wlupun sesaat ke arah rmh aku. huh nk je aku wt trafic light kt dpn umh aku ni. laju tul dia. xpn tuang je konkrit n premix wt bonggol..hahahaha. erm berbalik kpd cite td... sedey dowh dia xbenti. mknanya still menaruh hrpn lg le. nseb orgg kn sapa yg tau selain Yang Maha Kuasa. fit n ain dh dpt smbung pjalanan dorg utk dptkn segulung degree. aku ni msih kt umh ni sedang mnaip entry ni..huhu...sedey2.. tp apa bleh buat. itu semua ketentuanNya. trima lah seadanya n just dpt brharap n bdoa je la.
b aku bz tol. xdan lngsung nk msg. jgn kata nk msg, dia tu nk mkn pn xdan tau. tp dia igt jgak kt aku. sempat gk dia tpon aku ari2. kdg2 skali kdg2 2x kdg2 lebih. ikut ksempatan dia la. syg b sgt2 tau.. muahxx
k la.. nk stop jp nk tgk cita yg lawak tu. slot lagenda.. Duyong Aridinata...hahahaha.. chow

No comments:

Post a Comment

bg pendapat =)

leave your link here and i'll drop by