Tolong Klik, Nak Pergi Bercuti :)

Photobucket Photobucket PhotobucketPhotobucketPhotobucket Photobucket

Friday, August 10, 2012

GA kad raya salmie dah ditutup

Secara rasminya GA kad raya Salmie telah ditutup pukul 12 tgh ari tadi dan beberapa orang blogger dh saya hubungi utk penghantaran kad raya Salmie.

Dh ramai yang reply msg saya bagi nama penuh n alamat.. tapi still ada yg belum kasi..maybe xonline lagi kut... so kepada yg lambat kasi tu, kalau kad sampai lambat nnti saya mintak maaf ye.. 

So, saya ucapkan bebanyak terima kasih kepada yg sudi join GA kad raya salmie ni walaupun xseberapa. saya tahu lah still ada yg sudi jenguk blog saya lagi..hehe.

 Ni adalah senarai bloggers yang berjaya.. tahniah n terima kasih ye.

 
 
Saya ucapkan " SELAMAT BERPUASA " & " SELAMAT HARI RAYA " kepada semua bloggers di luar sana. saya mintak maaf kalau ada terkasar bahasa atau terguris hati semasa saya berblogging ni ye..

Lastly, nasihat saya jgn main mercun ye :) main bunga api je...kalau nk main jugak, main mercun pop je...hehe... 

daaaa


No comments:

Post a Comment

bg pendapat =)

leave your link here and i'll drop by