Tolong Klik, Nak Pergi Bercuti :)

Sunday, October 21, 2012

3 hari lagi sabar Puan Salmi ^_^

Hari ni hari ahad bersamaan 21 Okt 2012... bermakna lagi tiga hari je lagi nak hari rabu... apa yg bestnya hari rabu?

Hari Rabu ni 24/10 aku nak balik umah..hehe... nk jumpa suami tercinta la kn jumaat ni dh raya aidiladha. tahun ni raya rumah mak mentua kt kg. Pantai Besar. tp dkt ja ngn umah aku pun..dlm 20 min je..hehe.

Sekejap je dh nk raya aidil adha dh.. hmm kalau hampa ingat, ayah aku meninggal dunia pada hari raya haji ni la tahun lepas. tapi 6 Nov 2012. dalam kalendar islam, dh setahun la ayah aku pergi. sekejap ja rasa. ayah meninggal kt rumah Allah ( Mekah ). So, ayah dikebumikan kt sana. aku xberkesempatan lagi nak sampai sana melawat kubur ayah.

 Hari terakhir ayah dgn mak, anak2 n cucu2....

Niat aku suatu hari nanti bila dh keja, aku nk simpan duit gi sana. xdpt buat haji pun gi umrah pun xpa la. janji boleh gi sana melawat kubur ayah n rumah Allah. Kalau boleh nk gi ngn suami, mak aku n adik aku.. tu la niat aku.

Hmm semoga roh ayah dicucuri rahmat. Ayah cuma mengharapkan doa anak2 dia ja sekarang ni.. Mie akan igt suma nasihat ayah selama ni.. semoga roh ayah tenang di sana. AL-FATIHAH...


#Allah amik ayah aku kemudian Allah kurniakan suami kat aku. Betapa Allah sayang kat aku supaya aku ada tempat bergantung. Syukur kepada-MU Ya ALLAH....

No comments:

Post a Comment

bg pendapat =)

leave your link here and i'll drop by