Tolong Klik, Nak Pergi Bercuti :)

Photobucket Photobucket PhotobucketPhotobucketPhotobucket Photobucket

Monday, November 1, 2010

♥ diz week dating ♥

huhu ari sabtu lps, aku turun kl lg. rindu la katakan..huhu. xgi mana pn. ari sbtu mlm tu gi mkn, then gi karaoke je... cm xbest sgt mlm tu cz tiba2 ja aku n dia jd xda mood.huhu


dinner kmi ari sabtu...huhu

kerang bakar : fav aku n b... sdap gle..

dishes wajib : tomyam n sup, yg sampingan tu ayam masak kunyit...

b semangat bkk kerang

karaoke yg xbrp mnjadi mlm tu

the next day, kitorg jnji ari tu akan jd ari yg paling best, yup mmg best. mula2 gi main bowling. wlupun aku kalah truk, ( 83 - 130 ) tp aku sgt2 enjoy..huhu. then gi main game plak dkt mid valley jugak. huhu pnat sgt, lwan keta ngn b, aku menang.haha then lawan jaringkan gol basketball. huhu. enjoy sgt2 ! mlm tu lps mkn, gi karok lg.. mmg best. 30 lagu tuh ! adoiii hahaha...


gelapnya... main dlm glow in the dark...


b tgh atur strategi

aku la tu...huhu

masuk longkang ke? haha

b amik duit. nk blnja aku ke? haha.. atlast, dpt gk aku dia blikan smthing..huhu

mkn mlm tu plak ( nasi portugal ) lauk yg dlm kertas aluminium tu la..hehe.. ikan pari & petai


udang & lala


emm sdapnya b perah limau..huhu

Align Center
ala pkcik blkg ni interframe lak...


aku lapar lg..then aku order yong tau foo

b kna paksa. wlupun knyang, kna mkn gk..hahaha (kjamnya aku )

huh b dh lega dh abeh mkn

b dh penat jln2

cian b kna layan aku.huhu


xabeh lg dera b... jom gi karok plak

b tgh feeling lagu ( aku & dirimu ) - lagu kitorg... wajib setiap kali gi karok...huhu


apa la aku nyanyi tu..huhu

suara b mmg sdap

aku ni kja posing ja..hehe


kesimpulannya, date kali ni enjoy jugak ! thx b sbb semuanya b yg blanja...hehe...

3 comments:

bg pendapat =)

leave your link here and i'll drop by