Tolong Klik, Nak Pergi Bercuti :)

Thursday, December 16, 2010

senyum nmpk gigi?


Haha bnyi cm pelik je kn tjuk entry kali ni.. bkn pe kalo la ade sape2 yg prasan kn, aku ni kalo bgambo je mesti xpenah tnjuk gigi... haha..nape eh? sebbnya, gigi aku ni dpn mcm gigi rabbit..haha..

tah la dari kecik gi kalo aku snyum, mmg xkn pnya la nmpk gigi..mmg aku sorot.. bkn sbb gigi aku kuning k! haha.. tp aku teringin gk nk tgk gmbr aku senyum nmpk gigi..cmne eh rupe? ..hehe..mcm senyum xikhlas pun ada.haha!

aku tgk org lain cmel je snyum nmpk gigi n ade je yg aku tgk dorg pn gigi dpn cm aku je tp dgn slamber tayang jugak..haha.. so korg bg pndapat la ye tgk gmbr2 aku kt bwh ni antara senyum nmpk gigi dgn sorot gigi..haha.

p/s : maaf la ye gmbr2 ni disnap tnpa sebarang make up.. so mmg pucat la..hak3


ni senyum cm aku slalu bgambar r... hehe

ni pun senyum cm slalu..siap ade peace lg..

hah ni la senyum yg menampakkn gigi rabbit ako...haha

and the another one.. pe gi...komen r kwn2...ngeee


2 comments:

bg pendapat =)

leave your link here and i'll drop by