Tolong Klik, Nak Pergi Bercuti :)

Saturday, November 19, 2011

::Kasut Merah::

*wow geramnya aku tgk*


Wow tadi aku tetiba teringin nk tgk koleksi kasut merah kt en.google... waa sgt rambang mata...

tp boleh tgk je la, nk beli rasa mcm xmampu je. rasa boleh beli bnda lain yg lebih berfaedah lg kn..huhu...
*kalau boleh dpt yg mcm ni ke,hehe*

tp masyaallah cantiknya kasut2 merah ni..geram rasa tgk... ermm xde ke sape2 nk belikan kt aku satu ? hahaha...bday aku dh dekat..ngee~

*wah sgt cntek la*

xpe, nnti kawen aku aim aku nk pkai kasut merah sbb dlm otak aku pikir nk wat wrna tema merah hitam :) eh gatal plak...lmbt g leh kawen..(bg abeh bljajo dlu..huhu)...

*kalau la boleh buat koleksi mcm ni*

p/s: kasut merah oh kasut merah ! huhu

No comments:

Post a Comment

bg pendapat =)

leave your link here and i'll drop by