Tolong Klik, Nak Pergi Bercuti :)

Photobucket Photobucket PhotobucketPhotobucketPhotobucket Photobucket

Tuesday, December 20, 2011

Final Exam dah datang !

Assalmualaikum...

Lamanya xupdate blog... cian blog cik salmie ni...huhu... bz sangat2 la dgn kerja yg bertimbun2... assignmnt la, kuiz la, test la... ni plak minggu akhir...mgu dpn dh study week...lg la lec bz...dgn mana yg xsettle lg carry mark, mcm2 la bg assignment...hah ni la task2 yg aku kena settlekn sblm study week... mgu ni dh la aku nkbalik kg...dh sebulan lebih kut xbalik...rindu kt kg, mk, kucing, ayam... hahaha aym pun masuk senarai ke? hah banyak kan keja aku....

* hah yg dh tanda DONE ! tu maksudnya aku dh settlekn dh...


*hah ni ada lg ni yg xsettle ni...hrp2 dan la nk settle minggu ni..


*tudia aih sampai 7 paper aku final exam sem ni....masak2...


Jadual Final Exam dh keluar ni..ketaq lutut kut... mgu ptama ja 4 subjek... xtau la aku...tgal brp ari ja lg ni.... kna wat yg terbaek ni...balik nk mintak restu kt mk, kt kucing ( ops! ) hahaha...kt mak ja... n Mr. B jgn lupa...hehehe.

Erm Exam final 2 mgu ja...brmakna aku cuti sem nanti sebulan seminggu la...huhu...wondering apa nk wat cuti ni... ^_^ exam xpass lg dh pkir cuti :)

so, Good Luck utk diri aku sendiri n Kwn2 aku la kn...

p/s : ntah bila plak aku nk update blog aku...sempat ke? lps exam la kut...huhu




No comments:

Post a Comment

bg pendapat =)

leave your link here and i'll drop by