Tolong Klik, Nak Pergi Bercuti :)

Saturday, December 3, 2011

jumpa ayah dalam mimpi


assalamualaikum...

semalam aku rindu sangat kt arwah ayah... aku pun xbrapa sihat.. demam n batuk yg teruk... mula la aku teringat org tua aku...teringat kt mak, kt arwah ayah... rindu mak xpa, boleh call kg... tp rindu ayah apa aku boleh buat?

so semalam masa solat isyak, sujud terakhir tu aku mintak semoga Allah temukan aku dgn ayah dlm mimpi... sblum ni masa arwah ayh baru2 meninggal, aku ada mintak jugak tp xmimpi pun... so, smlm tu aku tawakal je...lepas solat tu aku terus tido, xsangka Allah makbulkan doa aku.

Aku dpt jumpa ayah. aku mintak maaf kt ayah, aku peluk ayah, aku cium ayah... pastu ayah xcakap apa...ayah cuma hulurkan kt aku senaskhah Al-Quran... yg aku perasan, tulisan kt alquran tu ada hijau2 sikit...xtau la apa maksudnya...

selama ni aku cuma baca yassin je setiap hari sama ada lps maghrib atau isyak....aku niat sedekahkan kt ayah... maybe ayah nk aku baca alquran pulak kut sedekah kt dia. ye la, xda apa yg boleh selamatkan kita bila kita dh meninggal dunia selain sedekah jariah, ilmu yang dimanfaatkan dan anak yang soleh yang sentiasa mendoakannya...

terasa sgt kehilangan ayah...semoga ayah beroleh ketenangan kt sana... anak2 n cucu2 ayah sentiasa doakan ayah di sini...

p/s : rindu ayah sgt2...semoga allah tempatkan roh ayah dlm kalangan org2 yg beriman...aminnn...


1 comment:

  1. subhanallah ...sangat nmenyentuh perasaan

    semoga tuan punya blog sentiasa dalam perlindungan allah

    ReplyDelete

bg pendapat =)

leave your link here and i'll drop by