Tolong Klik, Nak Pergi Bercuti :)

Photobucket Photobucket PhotobucketPhotobucketPhotobucket Photobucket

Sunday, February 12, 2012

D.I.Y Pelamin Nikah


Hyep !

Mlm ni nak citer lagi sal wed-prep.. acctually td ptg baru slesai kursus nikah, esok pg nk try settle psal urusan nikah plak ( borg2 )..

Encek tunang dh amik cuti esok..nk wat ujian saringan HIV n settle apa yg patut.

ok, skrg bkn nk cite sal tu, nk citer sal Pelamin nikah nanti.. time tunang dlu xsempat nk wat pelamin sebab mk ckp xleh beria sgt sbb ayah kn bru meninggal... so, time nikah ni aku bertekad nk buat jgk.

insyaallah aku akan nikah bln 4 ni masa cuti mid sem smggu... maybe tarikh yg dipilih 8 april 2012. so, kenduri nnti dua bulan kemudian, 03 jun 2012.. time tu cuti sekolah...hehe..

aku nikah nnti baju warna cream... Encek tunang yg nk wrna tu..dia xnk putih dia kata, so aku ikut je la...

aku dah ada cadangan utk pelamin mini time nikah nnti...dpt ilham dari c'enul.. cantek sgt pelamin tunang dia...so aku cdang nk wat mcm pelamin dia ni... tp myb beza sikit la dri segi corak kain kt belakang...


aku ni student lagi so bek aku gunakan duit dgn sebaiknya ye dak? kalau sewa dh dkt 4-5 rtus.. kalau diy maybe lbih kurg 2rts je kut... so, insyaallah, harap2 mnjadi la dgn adanya idea dri c'enul...

meh layan jap gmbr pelamin c'enul ni.. :)


*cantek sgt2 kn?

*c'enul dgn tunangnya... padan kn? :)


p/s : c'enul, sori ye copy gmbr c'enul... sekadar rujukan :)

2 comments:

  1. alamak, malu la plak...hehehe..
    sila lah cik salmie...sharing is caring....hehhehe

    ReplyDelete
  2. sy pon minat design diy pelamin mini c'enul.. pikir2 mcm nk buat juge mcm tu.. boleh x c'enul? hihi

    ReplyDelete

bg pendapat =)

leave your link here and i'll drop by