Tolong Klik, Nak Pergi Bercuti :)

Photobucket Photobucket PhotobucketPhotobucketPhotobucket Photobucket

Tuesday, February 14, 2012

xjadi wat mini pelamin sendiri

hyep...

sblum ni ada entry aku tntang aku nak wat mini pelamin sendiri kn time nikah..

semalam aku g jumpa wedding planner aku... dh tmpah semua la pakej wedding kt dia.. hrga sgt berpatutan. maybe sbb aku amik pakej skali dua2 belah pihak, laki n pmpn so dia bg special promotion pnya... smlm pegi dgn encik tunang... dh pilih baju, pelamin, hiasan bilik tidur, hiasan meja beradab, red carpet n mcm2 lg la... mmg complete sume...skali makeup nikah n kwen dua2 pihak lg..

so, time nikah nnti pun msuk pakej skali mini pelamin n make up...senang citer dh..xyh aku pening2 kpla nk wat sendiri..lagipun aku bz nnti...hehe...

so, terima kasih sgt2 kat Kak Sha selaku wedding planner aku n butik Qasih Qismyra milik Kak Sha ni...suke sgt sbb kreatif :)

so, nnti tgk je k hasil tgn beliau :)

No comments:

Post a Comment

bg pendapat =)

leave your link here and i'll drop by