Tolong Klik, Nak Pergi Bercuti :)

Photobucket Photobucket PhotobucketPhotobucketPhotobucket Photobucket

Wednesday, March 21, 2012

test oh test


assalamualaikum bloggers !

dh 17 hari aku xupdate blog aku ni..dh bersawang dh ni haa... nk kata bz tu bz la jugak, tp klu nk updated tu boleh...cuma kemalasan diri menguasai semuanya...hehe..

so, strt mgu ni aku bz dgn test 1 yg akan bermula... sem ni aku kna amik 7 subjek final... test 1 bru lepas satu sbjek...environmental engineering...smlm testnye... alhamdulillah...boleh la jwb ( tp xtaw btul ke x...hehe)...

then next week berderet2 test menunggu... 27hb- highway eng...28hb-engineer & society....29hb- mechanical & electrical...4 apr- design concrete....5apr-traffic eng....6apr-math4.... tp yg math ni aku tangguh lepas aku kawen sbb prof tu sgt baik..dia suh aku balik enjoy my wedding dlu.. dia ckp ni hari penting aku...hehe..trimas ya prof...kamu sgt baikkk... ( prof tu dri indon actlly )...


bkn test ja yg memeningkan aku, siap assignment pun blambak2...hadoiii yaii....tp xpa...tu kn kwajipan aku sbgai student :) so aku akan lakukan yg terbaik ok... pasni lg besar tgg/jwb... lepas kawen kna taat kt suami lg, bljr lg... hrp2 semuanya bjln dgn lancar....


even dh kawen pun kita masih boleh bljr kn :)


p/s : wed prep aku bjln dgn lancar setakat ni alhamdulillah... jumaat ni balik kg nk fitting baju :)

No comments:

Post a Comment

bg pendapat =)

leave your link here and i'll drop by