Tolong Klik, Nak Pergi Bercuti :)

Sunday, August 15, 2010

alex vs hero ?

huh arini mcm2 bnda blaku. tp xlrt r nk gtau sume.. satu2 ye.

1st, rini b blik kg..waa bestnye..jeles ! sbb aku xleh blik waaa... b nek bs kt jln duta td kul 7 n smpai kmnting kul 9.50pm. nek bs ke nek pe tuh?laju gle r bs tu..huhu.. pas blik, die gtau die smpai pastu snyp sunyi.. tido ke nyembg ngn mk die xtau r.. mklum le da lama xblik kg..bz je mmnjang.huhu.
xpe..let him with his mom..rindu sgt le tu.huhu

2nd, rini aku dmm. gi klinik to klinik ttp le plak..sakit tkak aku..hmm.dmm pn ada.

3rd, mane tah alex ni pegi. dh dkt 3minggu ilang mk gtau. lps mk blik dri hntr aku kt uthm ni, dia ada la blik kjp.pastu ilang smpai skrg xblik umh. mmg nk kna la alex ni. time aku kt umh, asyik melingkar je tido.time aku xde ilang.. tkut aku mrh le tu sbb aku slalu mrh die gi jln..hehe. hope he will be safe.. rindu alex sgt2...

4th, mk ckp mmndangkan alex jarang blik umh, mk nk amik kcing baru dari tok chik..jntan gk.. lau jdi le, aku nk nmakan dia HERO. sempena nma meow yg kna potong kaki. sadis gle tgk meow tu. tp aku respek r sbb dia tabah utk idup. n aku mmg btrima ksih sgt2 kt tn yg amik bela die.. syabas ! jasamu hanya Allah yg mmpu bls. n kpd org yg potong kaki hero tu, tgu la blsn kmu kt akhirat nnti !!!! Allah akn wt lg truk dri apa yg ko wt kt binatang ksygn nabi ni..







5th, leh ke alex bdamai ngn hero bru aku ni
??? alex ni gila kuasa sikit.. bg dia, umh aku tu umh die je..xleh kongsi2...huhu.. xpe la. klu dia blik t, aku kurung le hero dlm blik..hehe...suke3... alex, blik le syg.. udah2 ler tu mgatai... smpai xigt nk blik umh mkn,,ish3 !

6th, aku xtau r idup aku kt cn
i still trumbg ambing lg n xstabil lg cz kja btangguh n aku mls sgt2! arghh mls pkir.. t la aku pkir sbb cmne pn kna pkir..huhu..

antara kje aku yg xsiap lgik :
~ lab geology ( graf lab 2 n lab 3 )
~ xprint lg minit mesyuarat kdmt msyrkt
~ xprint lg profil ahli kmpln knegaraan
~ xcari lg tmadun islam
~ xamik cop PA lg...
~ n byk lg la... mls dh nk tlis.. t tkut mnjerit lak aku tgh2 mlm ni..

so, aku nk tido dlu sbb aku da skit kpla ni... daaa

No comments:

Post a Comment

bg pendapat =)

leave your link here and i'll drop by