Tolong Klik, Nak Pergi Bercuti :)

Friday, August 13, 2010

♥ 1 thn 3 bln 3 mgu 3 ari ♥

ari ni genap 1 tahun 3 bln 3 minggu n 3 ari aku kpel dgn my cyg... pejam celik pjam celik kjp je kn msa blalu.. tringat lg dulu tiap2 ari blik n gi praktikal sama2 ari2 slama 5 bln..huhu.. bestnya wktu tu.. selama kmi kpel ni, aku xpnh skali pn rasa jemu tau bkasih dgn dia. dia pndai amik ati aku. aku xpnh lg rasa btul2 disygi seorang lelaki bnma kekasih mcm apa yg dia wt.. aduh rindu sgt kt kmu suhaimi.. thx 4 evrything darlink.

xsabarnya nk bkk posa ngn b.., tp bila plak bleh? hehe.. ntah le.tgu aku blik kg le jwbnya... rindu nk bkk posa sama2 cm thn lps..bnyk kli bkk sama2..huhu.. rindu sgt2 saat itu..


ckp psal bln posa, alhamdulillah aku just trtinggal satu mlm je terawih. sebab aku ada lab geologi mlm tu.. stkt ni alhamdllh sbb aku msih dikurniakan kshtn yg baik utk wt solat sunat tu. n yg paling aku bsyukur, doa aku dimakbulkan Allah...aku sntiasa doakan b aku dibukakan pintu hati dia utk briman kpd Allah. n xsangka bln posa ni pintu atinya trbuka. dia dh posa, dah mula solat wajib.. aku bsyukur sgt2.. trima kasih Ya Allah.. moga2 dia akan trus beribadat kpd-Mu. sejuk ati aku.. cmni mmg suka la aku nk wat laki...hehe...


emm byk bnda sbnrnya nk gtau nih.. tp aku da ngntuk r sbb kna penangan ubat batuk BENA EXPECTORANT. kuat tul efek ubt tu..pas mkn jp je mata aku da layu. so aku bransur dulu la ye...

No comments:

Post a Comment

bg pendapat =)

leave your link here and i'll drop by