Tolong Klik, Nak Pergi Bercuti :)

Photobucket Photobucket PhotobucketPhotobucketPhotobucket Photobucket

Sunday, February 20, 2011

♥ saya suka mkn mata meow ! ♥



wahahahahaha.... ganaz x tjuk entry aku kali ni? hahaha..

btul la.. mmg aku suka mkn kot mata meow.. fav aku sgt2 tu..

wlupun bunyinya kejam but that's true ok !!!


mata meow sgtlah manis. ( jgn lupa minum air putih byk ye ) hehe..

kjamnya aku ni kn... kata cat's lover konon tp mkn mata meow..apa daa...hahaha

ok, mmg aku suka mkn mata meow..

tp sbnrnya buah mata meow atau lebih dikenali

dgn nama buah mata kucing ! hehe.



sedap sgt.. nk plak skrg ni musim dia.. smlm aku beli sekilo..

ari ni dh abeh sbb kje melantak je... dh bg sikit kt roomate..


murah je kot.. sekilo 5rgt.. maunya aku xbeli..haha..manis gle...

bergelen2 dh aku minum air masak coz nk neutralkn

balik kndungan gula dlm body aku ( bdk medic,btul ke aku ckp ni? haha )


kesimpulannya aku suka makan mata meow !!!! wahahahaha

No comments:

Post a Comment

bg pendapat =)

leave your link here and i'll drop by