Tolong Klik, Nak Pergi Bercuti :)

Photobucket Photobucket PhotobucketPhotobucketPhotobucket Photobucket

Monday, February 21, 2011

today i am 22 years old !

hehe ari ni genap aku umo 21 thn... eh silap 22 thn...hehe itu kalau ikut kalendar omputeh... haha... hmm smlm masa i tgh gyut ngn my hubby, tetiba aku didatangi oleh beberapa insan yg mmg setiap ari aku nmpk dorg..haha.. pg bgn tido nmpk, tghari xtdo pn nmpk, mlm nk tido pn nmpk gk..hahaha.. dorg adalah my roomate... Kak dayat, Kak syura n Kak Wani..haha saje pgil kak sbb aku mude lg dari korg..wawawa... hehe nseb baik masa tu my hubby dh abeh nyanyi dh...hahaha... tp jgn risau b, bb dh rakam pn nyanyian b smlm..huhu... ok smbung balik, aku bkn didatangi dgn tgn kosong tp dgn bedak baby johnson yg dh dicampur air, so aku disimbahi dgn larutan putih n wangi itu.. abeh kena bantal n cadar aku...hohoho.... tp aku xbiarkan aku diperlakukan sedemikian, so aku pn membalas perlakuan itu, so abeh riuh la bilik aku smlm.. semua dh jd putih...hahaha masing2 menyerang xkira siapa... pergh dh mcm perang dh semalam...hahaha.. thx ye.. aku xsangka pn korg nk wat smpaikan korg pinjam gam sbb nk wat kad kt aku pn aku xprasan...hahaha.. thx korg, korang memang best giler !







4 comments:

  1. padam muka!
    balik ni belanja adekk!

    ReplyDelete
  2. hahahaahah.....(tu jek mampu diluahkan)

    ReplyDelete
  3. nusha : thx dear :)
    adeq : mu kn ada 1k... mie ni 1kupang ada la...huhu
    cuya : hohohoho tgu turn ko nnti ( itu je mmpu diluahkan )

    ReplyDelete

bg pendapat =)

leave your link here and i'll drop by