Tolong Klik, Nak Pergi Bercuti :)

Photobucket Photobucket PhotobucketPhotobucketPhotobucket Photobucket

Friday, March 18, 2011

kebizian melanda



hurm td baru lpas jumpa dgn alias n yati. bincang pasal projek C & I. adoii manyak btul la keja mgu ni... takut plak rasa.

lepas balik meeting td cadang nk kuar gi parit raja join yati, ija n fizah. tp pkir2 balik tkt penat mlm ni ada kls ganti mekanik pulak. adoii.. so tpksa batalkan niat tu.

then dok sja td, terpikir apa benda la keja aku. bunyi mcm bnyk td xnmpk jelas. so aku amik masa then aku listkan semua task2 aku.

then ALAMAK ! takuttnya rasa bila tgk list tu. tersgtlah bnyk keja yg perlu aku settlekn.. mcm2 r.. ( test, assignmnt, present n bla bla bla lg la )

adooiii...
rasanya ni la time paling stress aku kt uthm ni kot sepanjang aku study kt cni. smpaikan aku nk tepon mk n msg dgn Mr. B pun xda masa tau...

hmm japgi ptg lah lpas jumaat call sama mk n B.
rasanya lpas ni dh jarang kot updated blog. mcm2 nk kna settlekan ni. pejam celik pjam celik ada lg sebulan je nk final dh. kejap je rase...hmmm...

xpe la. lpas abeh final nnti ingat nak spent time masa dgn my B. kita jln puas2 ye syg... sori sgt xleh luang msa dgn B wat masa ni...

k la, ni antara task aku this month n next month.. korg tgk je la smbil bersimpati dgn aku...huhuhu



ade 17 task utk aku...belum lg ntah2 ada pape penambahan lg dari lec. adoiiiii

kenapa la student selalu dibebankan dgn keje yg belambak2 ni...haih sabo je la...

No comments:

Post a Comment

bg pendapat =)

leave your link here and i'll drop by