Tolong Klik, Nak Pergi Bercuti :)

Photobucket Photobucket PhotobucketPhotobucketPhotobucket Photobucket

Friday, September 23, 2011

kelas batal, aku tido...



Pagi tadi aku dgn malasnya bangun n menuju ke bilik air...mandi n bersiap2.. hari ni aku semangat pakai baju kurung nak gi kls..maklum la ari jumaat la katakan..haha.. pakai baju pink cotton yg mak aku beli kat nilai 3...huhu..

Dah sudah pkai baju, dh letak foundation, letak bedak compact sikit, pkai eyeliner ( ni ja yg slalu aku pkai-simple sudah) then aku pun pkai la tudung pink jugak. Dah siap semua, sementara aku tgu kwn2 aku siap, aku pun on9 la smbil dengar lagu 'Bila Cinta Di dusta' hahaha.pagi2 dengar lagu sedih plak kn..

Tiba2, salah sorang roomate aku ckp, "Noly call td ckp kelas batal" aku dgn secara xsengajanya, "aarrghhhhhhh" terjerit...hahaha.. fizah yg duk sblah aku ni tkejut...dia igtkan aku nmpk lipas ka apa...hahaha kalau aku nmpk lipas aku wat derk ja sbb xtakut pun...pegang pun bleh...hoho..lain la kalau cicak or katak..mmg aku jerit r...huhu...

So, aku bukak le balik baju, n tdung aku tu.. sbb kls seterusnya pukul 4ptg smpai 7 ptg.. Aku ngantuk sgt ni..so aku nak tido.. bye...

p/s : Mr. B dlm pjalanan. tadi masa aku call dia ckp dia kt teluk intan. Maybe trus je johor, xsinggah kl. SEMOGA SLMT SAMPAI BP syg... sy tgu awk ^_^

2 comments:

bg pendapat =)

leave your link here and i'll drop by