Tolong Klik, Nak Pergi Bercuti :)

Thursday, September 22, 2011

yeah ! esok Mr. B datang sini !






yeah ! sukanya... esok my Mr. B nak datang sini ( batu pahat ni la )... wee... i'm so excited. Mr. B xpenah lagi sampai sini. so, nak bawak dia jalan2 kt johor ni...hehe... eh jap! apa yg best kt jhor ni? mcm xda ja...hahahaha...

Terharunya sebab Mr. B sanggup drive sorang2 dari jauh ( Manjung ) coz nak jumpa aku...n nak bwk gi jln2...wee...~ cayunk Mr. B sgt2 tau... Mr. B siap servis kete, cuci kete, n tukar mcm2 la baru kt kete die...semata2 nk jumpa aku kt sini...hehe..

Ermm tgh berpikir ni nk bwk gi mna ek jln2... huhu.. tp esok kls sampai pkul 7 ptg...huhu xleh jln2 ngn dia esok..jwbnya ari sabtu la baru berjalan2...

Dah alang2 Mr. B dtg sini, nak suruh dia bwk balik barang yg aku xguna lah ( baju2, buku2 n kasut2) huhu...sejak datang sini setahun yg lepas, mana penah bwk balik brg yg xguna. siap btmbh lagi ada la dri kg...hahaha...

Malam ni mesti tido tak lena sbb sonok sgt...huhu...


TQ so much Mr. B... hope we have a good weekends ! ^_^

No comments:

Post a Comment

bg pendapat =)

leave your link here and i'll drop by