Tolong Klik, Nak Pergi Bercuti :)

Sunday, October 16, 2011

Nak Balik Kg. Tengok Tok Sakit tapi....




HMM... asyik teringat je kat tok... tok aku sakit...keluar masuk hospital taiping tu dh bnyk kali. mkn pun dh pkai wayar smbung kt hidung. doktor ckp tok mungkin dh nk kna strok sebab ada anggota yg dh xleh nk angkat sendiri..dh xmmpu.. aku dh sebulan lebih kt bt.pahat ni... teringin sgt nk balik kg. tp jauh... duit pun xde...cuti pun xde...


aku cuti sabtu ahad je... kalau balik naik bas, 10jam baru smpai...kalau balik ari sabtu pg2, mghrib baru smpai..pastu ahad kna balik bt.pahat balik plak..penatnya... kalau nk balik naik flight plak, one way trip dh seratus stgh dh..blum tmbang nk g airport lg tu..adoiii..

teringat kt tok sbb sempat jaga tok masa cuti 4 bulan ari tu.. cucu2 tok semua balik..tgl brp org je lg xsempat balik tgk...

hmm raya aji ni insyaallah aku balik... hrp2 tok sihat la hendaknya... susahnya kalau duk jauh2 ni kn...aku hanya bleh doakan tok n baca yassin je kt tok dari jauh ni... :(


ni tok masa first time masuk hospital...


p/s : semoga tok cepat sembuh...amiiinnn

1 comment:

bg pendapat =)

leave your link here and i'll drop by