Tolong Klik, Nak Pergi Bercuti :)

Saturday, October 29, 2011

Ayah dah selamat berangkat menjadi tetamu Allah

assalamualaikum...

Seperti yang anda tgk kt tittle entry tu, ayah aku dah selamat sampai di rumah Allah.. ayah berangkat pada hari selasa lepas 25 oct 2011 pada lebih kurang pukul 12 stgh tgh hari...

Ayah dh selamat sampai kt Makkah dh..ayah dh sampai hotel n dia dh tepon Malaysia dh gtau dia selamat.. ayah ckp seronok dok sana. cuma xtahan sebab sejuk waktu malam kt sana. ayah dok 8 org satu bilik. roomates pasang aircond. ayh xtahan sejuk. aku pun risau gk kt ayh..ayh dh la ada simptom2 nk kna sakit jantung. doktor suruh jaga la. aku kat sini hanya mampu berdoa je kt ayh. hari2 baca Yassin moga ayah selamat kt sana n selamat pulang nanti. ayah di jangka sampai ke tanah air pada 7 dec 2011 pukul 7.15 malam. insyaallah...

Masa ayah nk turun ke Makkah, semua adik beradik aku ada hantar ayh kt Kompleks Tabung Haji Kelana Jaya. aku rasa seronok sangat hantar ayah sebagai tetamu Allah, apatah lagi ayh yg nk pergi rumah Allah tu.. n seronok jugak sebab tgk adik beradik boleh berkumpul ramai2 kt situ. seronok mak n ayh ada anak ramai...hehehe...

insyaallah ayah akan doakan mak pulak boleh pergi next year atau dlm masa terdekat ni. lagi seronok kalau mk n ayh boleh pergi lagi sekali. sempat jugak aku ckp kt ayh Mr. B kirim jubah dari Makkah...hehehe... ayh doakan la ye anak2 n cucu2 bahagia dunia akhirat insyaallah...

amiiinnnnn....

gambar hntar ayh gi Makkah ada kt adik.. xsempat nk amik


p/s : rindunya kt mak n ayh..next week balik kg..cuti seminggu nak raya aji...weee~

1 comment:

  1. semoga setiap amalan dterima
    and slmat pergi and kmbali ^__^

    ReplyDelete

bg pendapat =)

leave your link here and i'll drop by