Tolong Klik, Nak Pergi Bercuti :)

Photobucket Photobucket PhotobucketPhotobucketPhotobucket Photobucket

Tuesday, April 5, 2011

anda suka mengukir?

huhu dh lama nk tulis entry ni tp xberkesempatan la..bz sgt2... ok, ari sabtu lepas aku ada handle satu program ni. program mengukir buah sempena gegar d'tf. hanya carrot je yg disediakan. peserta boleh bawak buah apa yg dorg suka.. sbb carrot dua biji je kitorg supply..hahaha.. so ni la antara gmbr2 yg sempat aku snap..hehe


antara gelagat2 peserta semasa mengukir carrot

hah pastu korang mesti nak tau sapa menang kn? jom tgk bwh ni...

pemenang pertama dimenangi oleh pk cik dari luar uthm...huhu dh la laju dia wat, cntik lak tu..kalah peserta2 pmpn..org lain lg 10 min masa tmat bru siap, dia sejam je kot dh siap...bgus2. mesti dia dh biase wt gubahan mknn utk pengantin..hehe

ni lak favorite aku sbnrnya yg pokok kelapa tu..warna pn menarik..suka aku tau. kumpulan ni menyediakan 2 ukiran. so dpt pn no. 2 la..hehe


ok ni tmpat ketiga plak. 2 ukiran jugak... yg cute tu, ada burung, itik n penquin..hik3...comel je nk mkn. xsmpai ati


ok, adat pertandingan la kan ada yg kalah ada yg menang.. so, kt bwh ni adalah gubahan2 yg cantek jugak tp kurg bernaseb baik...


p/s : nnti aku nk bljr gk la gubahan buah..hehe

2 comments:

  1. bagus2! muda2 la lagi senang nak belajar mcm2 kan... leh wat bisnes kan...wat tambah duit poket, akak galakan...akak pun minat, tapi lebih kepada persolekan, hehehhee..InsyaAllah...kalo ade minat, di situ ade jalan, heeee~

    ReplyDelete

bg pendapat =)

leave your link here and i'll drop by