Tolong Klik, Nak Pergi Bercuti :)

Photobucket Photobucket PhotobucketPhotobucketPhotobucket Photobucket

Friday, April 1, 2011

gud bye my lovely watch :(

nmpk x jam yg aku pakai tu...hah jam tu la yg ilang


ni jam couple set. aku beli sempena birthday Mr. B thn lepas. CASIO... mahal...sygnya...hmm


hmm nk gtau tiba2 teringat kt jam tgn aku yg ilang masa aku jumpa ngn Mr. B last week.. sedeh...

cite nye cmni, aku dari Bt Pahat n Mr. B dari Manjung. kitorg decide jumpe kt TBS ( stesen bas bandar selatan ) yg chantek giler cm airport tu.. baru sebulan je bukak stesen bas tu.

ok bila dh jumpe Mr. B, kitorg gi la mkn kt KFC. aku plak bila dh abeh mkn mmg slalu je rasa nk ke toilet membuang.

ok nk dijadikan cite, aku bile msuk toilet mmg wajib tanggalkan jam tgn aku n kuarkan hndset dari poket seluar. lpas selesai, boleh plak aku tertinggal jam tgn aku tu kt lantai toilet. xteringat lngsung nk amik balik. hp aku igt sebab aku letak kt tmpat lain.

dengan selambanya aku kuar n jumpa Mr. B. then turun beli tiket komuter. still xigt lg masa tu. nk tau bila aku teringt pasal jam tu? bila tgu tren lama sgt then aku nk tgk jam pukul brp. baru aku sedar time tu.. adoiii... gtau kt Mr. B, dia pun ajak balik g toilet tu. kitorg pn mintak la kt pk guard komuter tu nk kuar nk gi cari barang.

dh la punya jauh kitorg lari.. Mr. B dh xharap dh nk jumpa balik jam tu sbb dh sejam lamanya.. sedey... mmg gi tgk, dh xde... xde rezeki la tu.. tp aku syg sgt jam tu.. waa couple set tu... mahal wei.. bkn senang nk dpt.. adoiiyaiii...hmm xpe la..usah dikenang yg telah tiada kn.....

Mr. B ckp dia pun dh xseronok dh pakai jam die sbb dh xde pasangan..

kitorg lpas tu pergi la kedai jam. tgk ade yg mcm aku tu cuma kaler lain. aku punya warna itam. dh la warna lain, mahal lak tu. lepas less pun still mahal dari aku beli. mayby sebab aku beli sepasang tu yg dpt murah sikit. hmm xpe la.. b kate nnti ada rezeki dia belikan set lain pulak.. sabar je la...



No comments:

Post a Comment

bg pendapat =)

leave your link here and i'll drop by