Tolong Klik, Nak Pergi Bercuti :)

Photobucket Photobucket PhotobucketPhotobucketPhotobucket Photobucket

Friday, April 1, 2011

giveaway ezan yang ke 2


huh setelah penat menyiapkan assignment creativity & innovative td, aku pun dengan senang atinya nk ber BW... tp bru tgk kt dashboard, eh miss ezan ade wat Giveaway la.. alamak due date esok ! tanpa berlengah aku xpikir pnjg trus jek nk join..hehe..

ok syarat2nya senang jek...

1-buat satu entry then letak title "giveaway ezan yang ke 2"
done !

2- dalam entry tue aku nak korang tulis, "kenapa korang follow blog ezan nie" jawapan tak kisah nak panjang atau pendek

huh mmg byk sebab nape aku follow blog miss ezan ni..bkn kate blog, FB pun aku add..hehe dh rasa cm fan miss ezan plak..hehe..

firstly, mula2 dulu nk wat header tp xtau cara. then search punya search tjumpa blog miss ezan.. aku search kt en. google jek... mula2 bace je xfollow lg..pastu aku slalu singgah blog Fatin Liyana. Fatin ckp dia punya header yg cantek gilerss tu miss ezan yg wat.. trus jek aku follow miss ezan ni..hehe.. tp xigt plak bulan brpa follow blog ni.. dlm sebulan ade kot...mklum la aku bkn jenis igt tarikh2 ni..hik3...hah yg terbaru design utk header yuyu plak...yg header yuyu tu paling aku suke..comel kot...huhu..

2nd, aku suka sgt2 semua design yg miss ezan wat. cumil2 giler... mmg setiap design die mencuit hati aku.. slalu terbayang kalau la dpt di design header aku oleh die kn best..hehe. tp nk tempah aku xmampu dh memandangkan kurangnya ongkos aku skrg. biasa la dh hujung2 sem ni..loan pn dh abeh.mgharap loan pama jek n dari boyfiee..hehe. xpe, dari tutorial miss ezan pun dh sgt membantu.. header aku skrg pn hasil tutorial blog ni =) tQ miss ezan..

header aku skrg..hehe

hah sebab terakhir aku suke blog ni sbb die ade same hobi ngn aku.. suke kucing !!! hehehe.. i'm a cat's lover tu... die join contest kucing paling comel, aku pn ikut join jugak..hehe.. aku dpt tau contest tu pn dari blog ni.. i'm addicted to meow...hehe.. cumil tul meoww miss ezan ni.. gerammm...meowwwssss....


ni la meow aku...hehe.. Tecik nama dia


hah itu la antara sebab2 aku follow blog miss ezan ni..hehe... sekian.. ( bila jari dh menaip memang susah nk berhenti )

3- tampal sekali banner bentuk love tue dekat entry korang
done ! tgk kt atas tu..hehe

4- tinggalkan link korang dekat entry nie dan beserta id follower sekali.
dh jugak...





1 comment:

bg pendapat =)

leave your link here and i'll drop by