Tolong Klik, Nak Pergi Bercuti :)

Wednesday, June 15, 2011

Nora Elena Jahat !

Korang igt Nora Elena tu baik sangat hah? korang tau x dia tu sebenarnya perompak ! suka2 hati je dia rompak duit org kt pejabat. nak plak lpas tu bleh dia ikat lagi org yang dia rompak tu. siap amik g rantai, duit n kad bank org tu..ish3... jhat tu;..tgk ja baik kan dlm drama Nora Elena tu..huh.


Huhu kpada peminat2 Siti Saleha ni @ Nora Elena, sori la ye.. jgn la mrh2 plak. tu semua lakonan Siti Saleha semata2. dia berlakon dlm video klip Erul AF9 tajuknya Legasi Cleopatra..hehe...


Untung bdk2 af sekarang. keluar ja dh ada single kn. paling untung af8 la time norman kru jd principal.semua ada single. best btul..huhu..

Dh strt tayang dh kt astro ria klip2 video bdk af9.

Drama NORA ELENA pun dh nk abeh. esok last episod. kita tgk la ye apa kesudahan cita tu ek..huhu...best3...

p/s : untung erul sbb siti saleha berlakon klip video dia..hehe :)


2 comments:

  1. simple sgt la vid diaorg tu.. muka nora pun kena pandang 234 kali br cam dia...

    ReplyDelete
  2. oho...ingat bebetul, suspen saya di situ, hehehe...mesti best kan video clip erol, nak tgk la nnt...thx!

    ReplyDelete

bg pendapat =)

leave your link here and i'll drop by