Tolong Klik, Nak Pergi Bercuti :)

Photobucket Photobucket PhotobucketPhotobucketPhotobucket Photobucket

Monday, June 13, 2011

Yes dating !



Assalamualaikum...

Hehehe saje je kn.. suka tul lau taip entry pasal dating ni..hehe. maklum la da 3 mgu xjumpa Mr. B kn.. gpun lpas ni lagi 3 mgu la baru leh jmpa lagi sbb mgu ni aku kt penang seminggu, pastu sabtu nk fly ke johor plak utk seminggu lagi survey camp.ok la, xnk cita sal survey camp.. tu next time la..hehe..

Ok, aku sampai dari penang ritu ari sabtu pukul 11 pagi camtu r. then Mr. B tepon suh beli hadiah n teman dia pegi kenduri kawen kawan sekolah dia. huhu so aku beli la gelas n jag. pastu aku claim balik ok..hahaha..

Ok, ni la kawan dia. yg pengantin pmpn tu kwn sek Mr. B. yang laki tu mualaf kalau xsilap Mr. B cakap. jodoh kan. alhamdulillah terbuka ati nk peluk islam.


Ok, then Mr. B ajak gi jln2 kt Taiping. so kitorg gi la jln2 tgk tiket wayang. cadang nk tgk kl gangster tp lambat la plak. so, decide tgk citer super 8 pkul 3.45pm... kira mula2 boring then best jugak r..

Pastu Mr. B ajak gi kamdar tgk kain utk wat baju raya. hehe. kitorg nk wat baju sama tahun ni. punya la lama pilih kain. lastly, dua2 setuju la amik kain warna peach tapi plain je la. aku cadang nak sulam nanti kain tu. Mr. B plak nk wat baju melayu cekak musang. harga kain rm14.95 semeter. amik 8 meter la sbb dua org kan. then dpt la diskaun. jadi la rm 107.00... Mr. B yg support..hehe..

Lepas tu, kwn Mr. B datang join kitorang. then dorg ajak kuar mkn skali. so kitorang pun gerak la ke Chery Conner. Mkn besar gk la. Mr. B jugak yang belanja kitorg semua..hehe xpe dia ckp bkn slalu blnja kn.. ( dlm ati, amboi kayanya Mr. B aku ni...hehe ).



Then pukul 8 lebih mR. B hantar balik umah. Lpas hntr aku dia gi balik. gi karaoke katanya..hehe. aku xleh join. da mlm kn..huhu.

Xpe, esoknya aku jumpa jugak Mr. B sekejap before dia gerak balik Manjung. N aku pun ptg tu bertolak balik Penang umah kkk aku..

Sekian la..cerita dating aku last week :)

No comments:

Post a Comment

bg pendapat =)

leave your link here and i'll drop by