Tolong Klik, Nak Pergi Bercuti :)

Tuesday, June 14, 2011

Resepi Hari Ini

Salam...

Hehe hari ni terbangun lewat plak. Bgn subuh tadi pun da pkul 7. pastu sempat on9 kjap. then aku tertido sampai la pkul 12 tghari. hehehe...
Justify Full
Bangun je trus mandi, then trus masuk dapur. Ye la dh lapar kn...hehe. so, bukak peti ais, amik apa yang patut n masak la..hehehe..

Hmm ni la menu aku tghari ni..hehehe aku masak ayam masak kicap, sayur campur, then yang cendawan dengan kerang tu mak aku yg bagi bekal sblum balik penang ritu. simpan dlm peti ais, aku panaskan je la..hehe.

Hehe kira ok la tu. semalam aku masak sardin tin, kakak aku ckp sedap jugak...haha.. ptg japgi dia balik kja, tgk dia ckp apa plak..hehe..

p/s : mak ada pesan, anak dara kena pandai masak. kalau x, xleh kawen..nak2 kawen ! ...hehe



1 comment:

bg pendapat =)

leave your link here and i'll drop by