Tolong Klik, Nak Pergi Bercuti :)

Photobucket Photobucket PhotobucketPhotobucketPhotobucket Photobucket

Friday, June 17, 2011

tomorrow i will fly over the rainbow

Justify Full
Salam...

Hehe melampau2 je kn tajuk tu...xde pe pun. ngah oring ni. baru sudah packing barang. esok nak gi Johor. ari isnin ni ada survey camp ( kem ukur ) kt Teluk Ramunia Beach Resort, Kota Tinggi.

Ikutkan mls gla nk gi sbb dh sonok melepak kt umah dh lebih sebulan kn..huhu tp disebabkan kem ni masuk 1 jam kredit so tpksa la pegi.. adoii mls2..

Erm esok pagi bertolak ke Johor pagi2 buta. tiket pkul 7 pagi. naik flight actually..hehe sbnrnya seumur idup xpnh naik flight pun. slalu nek bas je smpai 10 jam baru smpai.

Tapi sbbkan kakak aku pun nk gi sana gk balik umah mentua dia, so dia ajak r aku g sekali. dia tu tiap2 2 mgu balik sana nek flight. xlarat kn nk drive. hmm lau nek flight, sejam je kt atas awan tu..hehe. byknya beza kn.

Lagipun dia yg blnja.lau nk hrpkan aku, tak la jwbnya..bek aku nek bas. murah sikit. mklum la bknnya kerja lagi kn..huhu..


esok naik air asia je. dari airport Penang, turun kt airport Senai, JB. then t abag ipar amik, tido umah mk dia satu mlm. ari ahad baru jumpa mmber kt pt. Raja. sewa hotel satu mlm je sbb dekat sikit kn nk gi u...

k la, nk kuar gi pasar mlm ni..huhu..daaa...

p/s : mak ckp, "mak ingtkan mak naik kpal terbang dlu dari mie, ( mk ayh aku nk gi mekah thn ni insyaallah ), rupanya dia yg naik dlu" hehe rezeki :)



No comments:

Post a Comment

bg pendapat =)

leave your link here and i'll drop by