Tolong Klik, Nak Pergi Bercuti :)

Photobucket Photobucket PhotobucketPhotobucketPhotobucket Photobucket

Friday, January 21, 2011

bersukan? hahaha

hmm bersukan ? wau lamanya aku xdgr pkataan tu hadir dlm diri aku. sbbnya mmg aku sgt mls bsukan kcuali dipaksa. haha.

so rini nk gtau wat ptama kalinya aku kuar beriadah sejak aku mnjadi wrga uthm ni... agaknya dh 6 bln lebih bru aku kuar ptg...haha.. itu pn bkn bsukan sgt. cuma kuar sekejap je gedik2 sana sini bg berpeluh...haha..

mulanya nk main badminton tp angin kuat la pulak...

so aku pun bgambar r... dh angin kuat, mna leh main ye x? haha

so aktiviti tersebut disertai oleh BFF aku ieja, yati n fizah... hehe.. lg sorg mna pegi tah ari tu... ( cik nisa ) huhu.

ni gymnas ke? haha

kwn2 aku yg sentiasa hepi =)

but ! haha ada tapi lg tuh... then aku koko msuk netball.so ari rabu lpas kna men kt padang. msa main mmg puas r berpeluh2 n enjoy gle r coz lama xmain ntball. best siot... tp.... wau ada tp lg...hahaha.. esoknya tu rasalah effect kaki n seluruh bdn ku mnjadi lemah gemalai...haha. efek sbb lama xbsukan n lasak...haha. padan muka... tp skejap je.. lps 2 ari dh ok dh..huhu.. so lpas ni insyaallah leh trunkan berat bdn lah ye...haha..

lec netball dh bg bola. so lpas ni kna rjen turun brlatih sbb nnti netball ade test =)


majulah sukan utk diri sendiri ! haha

No comments:

Post a Comment

bg pendapat =)

leave your link here and i'll drop by