Tolong Klik, Nak Pergi Bercuti :)

Sunday, January 16, 2011

shopping bear ! hehe


http://www.emocutez.com

ok kali ni aku nk citer pasal aku kuar ari sabtu jumaat lepas. aku kuar gi shopping bear kt air itam. dkt je dgn uthm ni..dlm 15km cmtu rasanya. hmm tp xlrt nk citer pnjg2 so lyn gmbr je la ye..huhu.

punya la bnyk patung2 kt kdai ni... bkn kdai ni je...kdai lain pun lg byk..tgk la lorong pn kecik je sbb bear trlalu byk...huhu..leh gila dibuatnya pilih bear2 ni...wawawa

geram kt patung TOM ni... tp mahal gk rm 95... klu amik yg ni, xbleh la beli bnyk2..huhu

bkn aku je yg gila ngn bear2 ni, kwn2 aku pun sama...hehe.. bnyk lg gmbr2 dorg tgh gila... xsempat nk upload..huhu.

kitorg teruja tgk bear sebesar ni n semurah ni.. korg tau brp hrge die? only rm150 doe ! nk beli tp xmuat kete..huhuhu. ( lg tgi dri aku tau ! ) suke3..

alamak !aku telah disnap oleh mamarazi..hoho..tgh pilih bear yg kecik2 ( alvin n the geng ) (tp xbeli pn)

so ni la hasil beli belah aku..hahaha.. 2 ekor bear, 4 ekor chipmunk ! aku punya 2 je... lg 4 aku nk kasi hadiah kt adik aku, kwn aku n my Mr. B =)

setelah penat membeli belah bear, mkn dulu ! hahaha... eh mknn lum smpai... mkn yong tau foo

di mlm ari, aku dan kwn2 aku wt photoshoot dgn bear2 yg telah dibeli..hoho...


mcm dukung ape lg kn..hahaha..

ni hasil kekreatifan kwn2 aku..hahaha

alamak, penindihan berlaku...hahaha...

p/s : kos keseluruhan belian bear dari aku bjumlah rm176/- waaaa tp puas hati...huhu !

http://www.emocutez.com

7 comments:

  1. me too... addicted to bear...hehehe

    ReplyDelete
  2. nk bear jugak!! cepat la wat giveaway. tp bg aku menang tau. hehe..

    ReplyDelete
  3. ha'ah cdgn yg baik... nnti aku pertimbangkan yek..hehehe

    ReplyDelete
  4. waaaaa byknye shopping bearbear. sadisnye sebab tgh sengkek nk giler ni :'(

    ReplyDelete
  5. nabella : hehe ni msti amik loan ptptn kn...
    sy dpt loan ngri perak..msuk awal...siap dh nk abes dh...waaa pasni kmbali sengkek...huhu..

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

bg pendapat =)

leave your link here and i'll drop by