Tolong Klik, Nak Pergi Bercuti :)

Photobucket Photobucket PhotobucketPhotobucketPhotobucket Photobucket

Thursday, January 5, 2012

E-day: cadangan hantaran utk Mr. B

ok, aku kna taip entry ni laju2...hahaha...

sekadar nk review pasal cadangan hantaran yg akan aku beli n gubah ( sendiri ok ! ) utk Mr. B nnti...



*cadangan tema aku nnti utk hantaran oren itam mcm ni..cantek kn?


Mr. B punya hantaran kkk dia tlg buatkan nnti... maybe adik aku akan bantu aku nnti... sebab dua2 org dh abeh exam time tu...hehe...

ok, ni antara cadangan aku... tp xkompem lg la nk buat brp... sama ada 7-9 atau 9-11...nanti dh beli brg baru taw...kna slalu update la dgn Mr. B :)

1) cup cakes
2) tuala / sejadah
3) kuih
4) kuih
5) coklat
6) gula-gula
7) buah2an
8) buku motivasi
9) kain pelikat
10) kain utk wat baju nikah
11) reserved

reserved tu sbb mak aku mcm semangat je nk tempah mcm2 kuih...




*cute kan? ni tema teddy bear..

kalau pihak Mr. B buat 7 je, aku akan reduce 2 hantaran... so yg berpotensi direject adalah kain pelikat & gula2 kut...

papepun kita tgk la nnti ye...hehehe...

daaaa.....

p/s : fokus utk exam statistik esok ptg plak... lpas statistik sambung lain ye...hehe...

3 comments:

  1. cantik la syg tema oren hitam tu..simple je kan..buatlah...pastu review ek..hehe

    ReplyDelete
  2. comelnya semua hantaran tuh.
    hehehe

    ReplyDelete
  3. amboi, sweetnye....mahal ni, sebab stiap hantaran de teddy bear, selamat ye Salmie, mesti hati tgh berbunga cinta...

    ReplyDelete

bg pendapat =)

leave your link here and i'll drop by