Tolong Klik, Nak Pergi Bercuti :)

Sunday, January 8, 2012

E- day : Pelamin anganku musnah



wau tajuk entry mcm sedih je...hehe...

sebenarnya sedih tu sedih jugak tp nk buat mcm mna kan... kemarin aku mcm biasa la tepon mk aku.( hari2 tau aku tepon mk aku).

pastu mak aku ckp, xpyh la buat pelamin mini tu...nmpk mcm meriah n besar ja knduri nnti... ayah dh la baru meninggal.mk pun edah xlepas lg. mk tkut org kg mengata... (mcm biasa la, org kg mmg kepochi pu n suka reka2 cita). so, aku dengan rela hatinya setuju la dgn mk... kesian gk kt mk kn..
aku nk dgr ckp sapa lg...ayah dh xda...

so, cancel pun ok jugak...dh selamat la 250 aku...hehe... xpe la..baru tunang..nnti nikah n kawen nnti aku wat pelamin besar punye...cisss berangan...hehe...

ok la, ni la pelamin anganku musnah tu... hehe dh siap tempah dh kt kkk tu...kna cancel balik...hrp2 dia xmrh la... :)


p/s : xpe, dgr ckp mak, ada hikmah la tu :)

1 comment:

  1. dah bertunang ke? Selamat bertunang, agak2 bile majlisnye? semoga berjalan dgn lancar, jaga diri, jaga mak...

    ReplyDelete

bg pendapat =)

leave your link here and i'll drop by