Tolong Klik, Nak Pergi Bercuti :)

Photobucket Photobucket PhotobucketPhotobucketPhotobucket Photobucket

Monday, January 23, 2012

I'm Engaged !!!!

hyep !

finally i'm engaged to my beloved Mr. B,

he's now is my fiance :) wee mood : hepy & thankful !!

tp da penat sgt2 ni...

next entry i'll review about the whole my E-day ok ?

layan je gmbar ni dulu :)

*my cincin tunang :)


*my tunang..opsss ! haha..ini meow ksygn aku k..


*hah ni baru btul my fiance a.k.a Mr.B


*this is me :) talking with Mr. fiance



p/s : sangat seronok dengan perasaan ini...hehe :)

3 comments:

  1. alhamdulillah...
    dah jadi tunang org...hehehe
    sronokkan...
    tahniah yer...

    ReplyDelete
  2. Heeee . Tahniah . comelnya awak warna oren !
    ^___^
    Awaaakkkk .. kite follow awakkk .
    jom follow kite balik jommm .
    ceritabakalpengantin.blogspot.com
    -___-

    ReplyDelete

bg pendapat =)

leave your link here and i'll drop by