Tolong Klik, Nak Pergi Bercuti :)

Tuesday, January 10, 2012

kehilangan bakal anak saudara kembar

salam....

tadi tepon mk.. mk ckp kkk ipar aku masuk wad..aku tny knp? pastu mk ckp dia gugur... 9 minggu rasanya...

yg paling sedih, anak dia tu kembar plak tu... dh la anak dia yg last dh umo 9 thn, msti dorg nk sgt ank ni... lgpun umo dia dh 42 thn ni, ssh dh nk mngandung...sedih sgt...

aku ada ank buah kembar jugak sebelum ni, mknanya famili aku ada keturunan kembar la ye...hrp2 nnti pun aku nk ank kembar jugak lah...

erm kkk aku yg kawen thn lpas pun sedang mngandung 2 bulan, hrp2 semuanya selamat la. lama dh xdpt anak buah baru ni..huhu...

aku ada anak buah 14 org tau..hehe ramai kn? semuanya anak2 abg2 n kkk2 aku... keluarga aku sgt besar...kalau balik raya or knduri, penuh rumah tu...

nnti aku review sorg2 ye pasal ank2 buah aku :)

3 comments:

  1. ramai adik bradik ek salmie, mmg confirm la ramai anak buah nye, akak tak ramai, baru sowang anak buah...

    ReplyDelete
  2. miss nana : kalau x, dpt lg anak buah kembar..huhu

    kak emme : ye kk emme, adek bradik semua 8 org, 6 dh kawen dh...hehehe...

    ReplyDelete

bg pendapat =)

leave your link here and i'll drop by